5 månader

Jösses kan ingen bara stoppa tiden?
Lilleman växer så det knakar och jag hinner inte med haha.
I tisdags va vi och tog sprutorna igen.
Min lilla prins är verkligen jätteduktig!
Och han klarar sig ju så bra efteråt.
Han blir inte tokdålig och inge feber.
Det enda som händer är att han blir hängigare.
Samma glada humör som alltid fast kortare stunder mellan tupplurarna.
Han är verkligen en kämpe!

Sen va vi för några veckor sen och firade min lillebror som börjar bli så jäkla stor.
Haha vart tog den tiden vägen?!
Han har börjat ny skola och går numera högstadiet.
Tycker det va inte länge sen jag låg me honom i famnen och snusade.

Men efter vi vart där så glömde jag såklart Nabbyn.
(Jag har hört att man kan skylla på amningshjärna ;) )
Så vi fick klara oss utan den någon vecka.
Första dagarna va lite jobbig men sen gick det kalas.
Det är ett sånt jäkla bra hjälpmedel men man blir ju nästan handikappad utan den haha.
Men nu är vår älskade Nabby hemma o det är frid och fröjd haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0