8 År

Ibland kan jag komma på mig själv med att undra hur du mår.
Kanske borde jag ringa och kolla.
Kanske kan vi ta en spontantur som vi brukar.
Sen sköljer vetskapen över mig.
Jag minns den veckan för åtta år sen.
Dagen vi va på akuten och du hade gett upp.
På avdelningen skällde du över tennisen som spelades på radion.
Den kvällen skulle Timrå spela hemmamatch så sköterskorna skulle komma ihåg att slå på radion åt dig.
Den kvällen lyssnade du inte på radion.
Den kvällen var du borta.
Den kvällen var du saknad.

Min älskade farmor va jag saknar dig!

moster Annica
2016-12-09 @ 09:44:47

massor av kramar Kerstin sitter däruppe och tittar på dig och vilket härligt liv du lever ute på landsbygden Jag kan lova att hon finns där hos dig och vakar över din fina familj du fått <3 <3

Hon finns i mina tankar ibland
Värdens snällaste människa som hjälpte alla
Tänker ofta på hur hon ställde upp för mig och passade mina barn när jag jobbade däruppe en sommar <3

Svar: Ja det vet jag att hon gör <3 Underbara farmor!
Jag har en klocka efter henne som tickar igång ibland och då vet jag att hon är i närheten <3
Desirée Hedlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0