Sjukstuga

Så kom det jag gruvat mig för.

Första riktiga febern.
Men som under dom senaste fem månaderna så blir vi bortskämd.
Han är verkligen tapper min lilla trollunge!
Imorse fick han alvedon för ja tyckte han va varm och han va lite extra gnölig.
Dagen gick och hans sömnstunder va inte heller va dom brukade vara.
Han somna på en gång men sov desto kortare så vi tänkte att vi tar en sväng för i bilen sover han alltid gott så det vart en sväng till gammel farfar.
Väl där va han vaken hela tiden o tjoa på men sen somna han på en gång igen i barnstolen efter lite gung.
Sov hela vägen hem och en stund där till med några få tittsvängar för att se så vi va kvar.
Sen var det igång.
Inget dög åt honom i stort sett förutom vattenflaska och rörelse.
Så till slut tog ja tempen och konstaterade att jag kunde ge en till alvedon utan samvete.
Sen vid 20;00 fick han äntligen sova till 22 så då passa vi på med blöjbyte och en termosmugg me te.
<3Va skulle jag göra utan mina termosmuggar<3

Nu har äntligen febern gått ner och han sover igen.
Trots allt detta har han ändå bemöda sig att le när man har pratat me honom och när vi kom till gammel farfar.
Han har provat plommonpuré som han faktiskt tyckte va riktigt gott.
För på toppen av allt detta har han även vart hård i magen.
Som sagt.
Min tappra lilla trollunge<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0