Snabb frukost

Kunde inte ha bestämt mig för att testat det lägligare!

Stod igår i affären och funderade för ja har hört talas om något som heter fiberdryck.
Ska tydligen vara ett bra substitut om man inte hinner med frukosten.
Sagt och gjort så köpte jag ett paket.
Nu har ju jag blivit väldigt duktig på frukost och bruka äta en tallrik me gröt varje morgon.
Men sen blir ja hungrig några timmar senare och det är då ja behöver något enkelt.

Inatt har vi fått sovit utan någon jätteinverkan av febern.
Visst har det varit oroligt och jag har inte fått rört mig långt ifrån honom.
Och sambon har varit underbar och eldat inatt<3
Som varje natt förstås<3
Men nu på morgonen vart lite febrigt igen så vi har haft det lite stökigt på morgonen och kliver jag ur sängen så vaknar trollunge.
Och eftersom det är så blir det ju dåligt med frukost tyvär.
Så då tänkte jag fiberdryck!

Man tar en del pulver och två delar vatten och blandar så är det klart.
Så nu ligger ja här återigen med en termosmugg haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0