Snart är det jul!

Ja jag vet ja är tidig.
Men idag kom känslan på riktigt!
Vi va på årets första julmarknad.
Inte långt från där vi bor finns en gammal gård vid namn Erskmats.
Ett underbart ställe sommar som vinter.
Och i år var det ju tillome snö på marknaden.
Visst den är inte mycket för världen men det är julmarknad.
Som jag skrev tidigare älskar jag högtider.
Men julen med alla dessa julmarknader är så jäkla mysigt<3
Det var jag, sambon, ungarna och svärmor.
Och Anton klarade sig galant på sin första julmarknad i kylan.
Lite rosig om kinderna och nosen men annars va han en kämpe som efter ett tag slocknade på axeln min.
Och som körsbäret på glassen satt vi sen hemma och lyssnade på julmusik.
Jäklar jag skulle kunna börja pynta idag!
Men jag ska försöka hålla mig i alla fall till advent haha.

Men nu somnar vi nog ovaggade hela familjen<3

Sov gott och dröm sött




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0