Vintern är här!

Ute yr snön som jag vet inte vad.
Har fått sopat av bron flera gåner och varit ute och skottat litegranna.
Under tiden jag bodde hemma så kunde jag aldrig förstå min mamma som tyckte det va roligt att skotta..
Men idag kände jag faktiskt en liten tillfredställesle över det lilla jag drog av .
Dock vart det bara några stigar men tillräckligt för att ta sig fram
 
Snön yr och i huvudet har det snurrat jullåtar hela dagen o en o annan har väl råkat kommit ut också så sambon ruska lite på huvudet åt mig haha.
Men det är så jäkla mysigt!
Såg att det är många som har börjat julpynta redan och jag måste säga att med det här vädret är jag bra sugen jag också.
Tänk att få leta reda på alla julskivor och julpynt och få sätta igång!
Åååh det är så nära nu!
Måste skaffa julstrumpor som jag kan hänga upp åt ungarna också <3
 
 
För att göra en total vändning åt ett annat håll så fick Anton sitt första smakprov igår.
Tror mamma och storebror va nog mer peppad över det haha.
Dock när det inte vart nå mycket miner eller ljud så tyckte inte storebror att det va fullt lika roligt längre.
Det första han fick blev morotspuré.
Till en början var han extremt skeptisk mot vad han precis fått i munnen men efter en tio minuters funderare så var det nog riktigt gott för han började anföll den stackars skeden.
Sen tog vi en tesked till någon timme senare bara för att kolla läget och på en gång förstod han att det va något gott haha.
Sen vart det ju morot överallt så där som det blir när små barn är i farten.
 
En härlig helg har det varit med allt möjligt som hänt.
Nu är måndagen här och med vädans massa snö så då tar vi det lite lungt och myser <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0