Nyårs galej i nattskjorta

Har länge tänk skriva och göra som en liten årskrönika innan 2016 tog slut.

Det gick inte riktigt som planerat haha.
Men jag lovar att precis som året innan på mina sociala medier lägga upp lite bilder från det gångna året.

Sen förra inlägget har det hunnit hänt mycket.
Jul, Nyår och en tredje tand.
Det har varit mycket folk mest hela tiden och sambon fixade julmat.
Vi hade jul i dagarna tre nämligen.
Men en sak är säker!
Det gör vi inte om nästa år.
Men Antons första jul gick verkligen jättebra.
Det va mest framåt kvällen när han vart trött som böket satte igång.
Älskade lilleman blev så trött men när det händer saker hela tiden är det inte lätt att somna.
Och paketen va verkligen en hit haha.
Han verkligen anföll julklapparna och behövde knappt hjälp med att öppna.
Att se min sån så lycklig va verkligen en riktig glädje<3

Och gårdagen måste ja säga att ja gruvade mig lite för.
Vi var bortbjuden på lokal för kombinerad födelsedagsfest samt nyårsfest.
Visst låter det roligt!
Men jag såg kaoset framför mig vid amning blöjbyten och sömn haha.
Som ja gruvade mig att ja inte skulle få någon ro eller kunna gå undan.
Men hela kvällen gick näst intill smärtfritt.
Haha ja för kaoset hade vi innan hemma.
För festen var det ett 50-tals tema vilket ja aldrig haft problem med förut.
Dock har jag ju aldrig gjort mig i ordning med en halvårs bebis.
Så jag började i tid med både håret och smink och tänkte enkelt.
Han med håret och ögonskugga innan Anton vaknade.
Hade listat ut va jag skulle ha för kläder.
En av mina rockabilly klänningar me halterneck för att ja lätt skulle kunna amma.
Frid och fröjd kläder och allt på så hittade Anton håret och där va frisyren förstörd.
Sen var det dags för blöjbyte och där va klänningen nerkissad.
Oh my beutiful breakdown!
Jag bröt ihop och tårarna spruta så där rök även sminket haha.
Tillslut fick jag på Anton sina kläder och jag körde på bekvämt istället med enkel hästsvans med bull lugg, jag tog mina tighta enkla jeans och hör och häpna min nattskjorta haha.

I julklapp fick jag en flanell skjorta med stora Musse pigg tryck på.  
Men jag lovar att ja va bekväm hela kvällen Hahaha!

Lilleman fick han en enkel body med korta ärmar och krage som såg ut som det va en t-shirt och finbyxor.
Enkelt, bekvämt och snyggt.

Sen flöt hela kvällen och han lyckades somna två svängar och båda gångerna sov han två timmar.
Självklart va ju denandra gången minuter innan tolvslaget.
Men trots raketer från grannar som lät som ett krig sov han som en stock.
Min kämpe<3

Men nu är det ettår till nästa gång tack o lov.

Idag vart det en välförtjänt sovmorgon för hela familjen och alla pojkarna slumrar gott<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0