Tredje kvällen

Tredje kvällen och nu var det krig.

Ikväll medans ja gjorde i ordning vällingen ville han inget hellre en och ha flaskan.
Innan det ens va klart.
Men jag kan tala om att det här med att byta kvällsmålet är ingen lätt match.
Det blev krig om flaskan.
Han rykte och slet i mina kläder och skulle ha tissen.
Huva va det är jobbigt.
Men är man säker på att börja skifta är det bara att hålla fast vi det.
Jag räknar morgon med mycket svett och tårar.
Tillslut tog han flaskan och fick i sig dom 90 ml som va i och det va dags att få resten från tissen för att sova.
Vad händer?
Jo det blir ett mindre krig igen haha.
Det i flaskan va ju faktiskt ganska gott.

Nu så här i efterhand ligger han bara och skrattar åt mig<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Li11a Ladyn

Är en ensamstående med en underbar son som älskar att sitta bakom ratten i en lastbil

RSS 2.0